SOPHOS Certified Partner
11.09.2023Naše společnost se nově stala SOPHOS Certified Partnerem. Toto partnerství nám umožňuje poskytovat našim klientům ještě lepší služby a produkty v oblasti zabezpečení počítačových sítí.
Pracujte s maximem informací
Tato verze byla vytvořena speciálně pro oční optiky a optometristy tak, aby Vám umožnila pohodlnou a přesnou evidenci zákazníků. Na vývoji spolupracujeme nejen s českými odborníky z oblasti oční optiky a optometrie, ale i s významnými světovými výrobci optických pomůcek.
Robustní kartotéka v TouchWARE Enterprise X2 pro oční optiky Vám umožňuje pro každého zákazníka shromažďovat obrovské množství informací. Kromě základních údajů máte k dispozici detailní informace o měření očních vad, podklady pro výrobu brýlí i objednávky kontaktních čoček. Do zákaznických karet si můžete uložit i fotografie z Vašich přístrojů, např. ze štěrbinové lampy. Do evidence očních vad nově též jednoduše přenesete změřené údaje například ze zařízení DNEye® Scanner 2 / 2+, ImpressionIST® 4 a Rodenstock Fundus Scanner pomocí protokolu Rodenstock CNXT. Pro každého Vašeho zákazníka máte v systému uloženou jeho obsáhlou zdravotní dokumentaci včetně historie měření i následných nákupů.
Vzdálený nebo opakovaný zábrus skel není žádný problém. TouchWARE Enterprise X2 umí načítat i vizualizovat soubory OMA z tracerů a skenerů. Pokud tedy například zabrušujete skla jen na jedné z Vašich poboček, přenos tvaru proběhne kompletně elektronicky bez nutnosti posílat obrubu mezi pobočkami. TouchWARE Enterprise X2 navíc umí spolupracovat i s 3D modely skel ONYX Vision, umí načíst i vizualizovat STL soubory a virtuálně je oskenovat do soborů OMA pro vzdálený zábrus. Ukládejte si OMA soubory přímo k zakázkám pro opakovaný zábrus, abyste při změně dioptrických hodnot nemuseli obroučky skenovat znovu.
Přímo v informačním systému TouchWARE Enterprise X2 pro oční optiky můžete vytvářet různé druhy daňových dokladů, jako jsou vydané i přijaté paragony, faktury a dobropisy. Vydané doklady můžete tisknout nebo přímo odesílat v přílohách e-mailů jako soubory PDF. Vydané faktury automaticky generují pole pro platbu pomocí QR kódu. Přijaté doklady si můžete oskenovat a v databázi pak máte vždy náhled originálního dokladu. Systém spolupracuje nejen s běžnými tiskárnami, ale i s tiskárnami paragonů, štítků a plastových zákaznických karet, které můžete používat i jako slevové karty nebo karty pro bonusový systém. Veškeré vystavené doklady si můžete nechat od zákazníka podepsat pomocí podpisového tabletu a podepsané doklady uložit do systému elektronicky, aniž byste vytiskli jediný papír.
Informační systém TouchWARE Enterprise X2 pro oční optiky umožňuje vedení podrobného skladu zásob včetně skladových karet s detaily o optickém zboží. Umožňuje propojení skladů více poboček, přesuny zboží mezi nimi, ale i centrální objednávání a naskladňování. U všech položek je možné detailně vyhledávat podle textu i dalších polí. Systém umí načítat i tisknout čárové i QR kódy. Když už se náhodou stane, že by Váš zákazník nebyl plně spokojen, tak systém obsahuje i kompletní evidenci reklamací.
V systému máte k dispozici kalendáře s rezervačním systémem návštěv. TouchWARE Enterprise X2 pro oční optiky umí sám odesílat notifikační e-maily, navíc při propojení na SMS bránu zvládne Vašim zákazníkům poslat i informace o blížícím se termínu nebo stavu zakázky pomocí textových zpráv.
V našem informačním systému máte k dispozici aktualizované číselníky zdravotních pojišťoven. Z prodejních modulů umí systém TouchWARE Enterprise X2 pro oční optiky automaticky generovat dávky pro zdravotní pojišťovny bez zbytečného opakovaného přepisování poukazů. Z dávek pro zdravotní pojišťovny umí systém následně automaticky vygenerovat faktury pro pojišťovny.
Informační systém TouchWARE Enterprise X2 má v sobě plnou integraci elektronické evidence tržeb, takže nemusíte používat žádné další řešení třetích stran.
Při vývoji našeho informačního systému a výběru infrastruktury klademe vysoký důraz na bezpečnost. Tato naše podmínka nám umožňuje poskytovat systém, který splňuje požadavky na ochranu osobních údajů.
Enteprise X2 pro oční optiky je vhodný i pro vytváření analýz, statistik a pro hlubší práci s daty. Používání informačního systému Enterprise X2 Vám umožní ušetřit čas a dosáhnete vyšší efektivity řízení, což je základní podmínka pro potenciální expanzi podnikání. Získáte dokonalý přehled o skladových zásobách, získáte větší kontrolu nad prací svých zaměstnanců a v neposlední řadě ušetříte za správu IT.
Naše společnost se nově stala SOPHOS Certified Partnerem. Toto partnerství nám umožňuje poskytovat našim klientům ještě lepší služby a produkty v oblasti zabezpečení počítačových sítí.
Léto přináší radost a teplé počasí. Pamatujte, že Vaše servery, síťová zařízení ale i další technologie potřebují dodatečnou pozornost, aby nedošlo k jejich přehřátí. České obchody spoléhají na dohled pomocí našeho řešení SeqG8.
Máme skvělou zprávu! Úspěšně jsme převedli většinu našich zákazníků na novou technologii CalDAV a CardDAV pro správu kalendářů, úkolů a kontaktů. Těší nás, že Vám tato nová technologie umožní využít naše služby ještě lépe a poskytne Vám více možností.