Enterprise
X2
pro oční optiky

Pracujte s maximem informací

Ideální vybavení do optiky

Tato verze byla vytvořena speciálně pro oční optiky a optometristy tak, aby Vám umožnila pohodlnou a přesnou evidenci zákazníků. Na vývoji spolupracujeme nejen s českými odborníky z oblasti oční optiky a optometrie, ale i s významnými světovými výrobci optických pomůcek.

Zákaznická kartotéka

Robustní kartotéka v TouchWARE Enterprise X2 pro oční optiky Vám umožňuje pro každého zákazníka shromažďovat obrovské množství informací. Kromě základních údajů máte k dispozici detailní informace o měření očních vad, podklady pro výrobu brýlí i objednávky kontaktních čoček. Do zákaznických karet si můžete uložit i fotografie z Vašcih přístrojů, např. ze štěrbinové lampy. Do evidence očních vad nově též jednoduše přenesete změřené údaje například ze zařízení DNEye® Scanner 2 / 2+, ImpressionIST® 4 a Rodenstock Fundus Scanner pomocí protokolu Rodenstock CNXT. Pro každého Vašeho zákazníka máte v systému uloženou jeho obsáhlou zdravotní dokumentaci včetně historie měření i následných nákupů.

Vystavování dokladů

Přímo v informačním systému TouchWARE Enterprise X2 pro oční optiky můžete vytvářet různé druhy daňových dokladů, jako jsou vydané i přijaté paragony, faktury a dobropisy. Vydané doklady můžete tisknout nebo přímo odesílat v přílohách e-mailů jako soubory PDF. Vydané faktury automaticky generují pole pro platbu pomocí QR kódu. Přijaté doklady si můžete oskenovat a v databázi pak máte vždy náhled originálního dokladu. Systém spolupracuje nejen s běžnými tiskárnami, ale i s tiskárnami paragonů, štítků a plastových zákaznických karet, které můžete používat i jako slevové karty nebo karty pro bonusový systém. Veškeré vystavené doklady si můžete nechat od zákazníka podepsat pomocí podpisového tabletu a podepsané doklady uložit do systému elektronicky, aniž byste vytiskli jediný papír.

Skladové hospodářství

Informační systém TouchWARE Enterprise X2 pro oční optiky umožňuje vedení podrobného skladu zásob včetně skladových karet s detaily o optickém zboží. Umožňuje propojení skladů více poboček, přesuny zboží mezi nimi, ale i centrální objednávání a naskladňování. U všech položek je možné detailně vyhledávat podle textu i dalších polí. Systém umí načítat i tisknout čárové i QR kódy. Když už se náhodou stane, že by Váš zákazník nebyl plně spokojen, tak systém obsahuje i kompletní evidenci reklamací. 

Komunikace se zákazníky

V systému máte k dispozici kalendáře s rezervačním systémem návštěv. TouchWARE Enterprise X2 pro oční optiky umí sám odeslílat notifikační e-maily, navíc při propojení na SMS bránu zvládne Vašim zákazníkům poslat i informace o blížícím se termínu nebo stavu zakázky pomocí textových zpráv.

Zdravotní pojišťovny

V našem informačním systému máte k dispozici aktualizované číselníky zdravotních pojišťoven. Z prodejních modulů umí systém TouchWARE Enterprise X2 pro oční optiky automaticky generovat dávky pro zdravotní pojišťovny bez zbytečného opakovaného přepisování poukazů. Z dávek pro zdravotní pojišťovny umí systém následně automaticky vygenerovat faktury pro pojišťovny.

Elektronická evidence tržeb

Informační systém TouchWARE Enterprise X2 má v sobě plnou integraci elektronické evidence tržeb, takže nemusíte používat žádné další řešení třetích stran.

GDPR

Při vývoji našeho informačního systému a výběru infrastruktury klademe vysoký důraz na bezpečnost. Tato naše podmínka nám umožňuje poskytovat systém, který splňuje požadavky na ochranu osobních údajů.

Dokonalý přehled o společnosti na základě přesných dat

Enteprise X2 pro oční optiky je vhodný i pro vytváření analýz, statistik a pro hlubší práci s daty. Používání informačního systému Enterprise X2 Vám umožní ušetřit čas a dosáhnete vyšší efektivity řízení, což je základní podmínka pro potenciální expanzi podnikání. Získáte dokonalý přehled o skladových zásobách, získáte větší kontrolu nad prací svých zaměstnanců a v neposlední řadě ušetříte za správu IT.

 

Více informací

 

Provoz





Základní informace





Funkcionality systému

Technické informace

Novinky

Komunikace s Rodenstock CNXT

01.03.2021

Náš informační systém Enterprise X2 pro oční optiky podporuje jako první systém v ČR komunikaci se zařízeními DNEye® Scanner 2 / 2+, ImpressionIST® 4 a Rodenstock Fundus Scanner pomocí protokolu Rodenstock CNXT. Rádi Vám poskytneme více informací.

Změna sídla

01.01.2021

Dovolujeme si Vás informovat o změně sídla naší společnosti od 1.1.2021. Nová adresa, na které se na Vás budeme těšit, je Sokolovská 385/200, Praha 8 - Libeň.

Veselé Vánoce a úspěšný nový rok 2021

24.12.2020

Všem našim obchodním partnerům přejeme klidné prožití vánočních svátků a úspěšný nový rok 2021! Těšíme se, až se v novém roce opět setkáme.